lørdag 17. desember 2011

HÆRLIGE LØRDAG




Det er ikke noe som er bedre en, å våkne opp med sol på en lørdagsmorgen.

Som ikke det er herlig nok, var jeg den heldige vinneren av et gavekort.

Et gavekort fra Fru Rosa's Landhandel  på 300,-.
Gavekortet vant jeg hos villagreve


"For det er dagens lille høydpunkt."




window shopping


Så har jeg vært på en koselig lunsj med min pappa. Som er på besøk i Kristiansand.
I byen vrimlet det med mennesker. 
Hadde med selvfølgelig en liten runde med window shopping.










2 i Spann


 Får helt hjertebenk når jeg går forbi butikken 2 i Spann.
 Det beste er egentlig bare, å gå forbi. Men det krever mye viljestyrke(HiHi). Vi får ta det igjen, når januar salget kommer.











Hansen & co


Så har vi den herlige butikken Hansen & co. Egentlig ganske glad for at, de ikke har nettbutikk.
Tror jeg kunne vært en smule farlig. Den butikken får meg til å smelte helt.









LEXINGTON


Dette må jo være et av mine absolutte favoritter merke. De har et ganske godt utvalg fra Lexington hos Hansen & co.

Så er har vært innom noen ganger og dratt med meg noen god saker. Men Lexington har også en farlig nettbutikk. Er helt frelst av håndklær de selger. Herlige saker!








Lexington Unisex Nightshirt


























Denne nydelig "nattskjolen" står vertfall høyt på min ønskeliste.


Ha en fortsatt nydelig lørdag, alle sjønne bloggere.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...