torsdag 8. desember 2011



-Pakke, pakke, pakke-

Etter en lang og har dag på trening, er det ingen ting som står stille her. HiHi.
Jeg begynner utrolig nok med, å bli ferdig med alle julegavene. Utrolig deilig!
Så da var det tid for å pakke dem inn. Det vil jeg nok si er den koseligste delen med gaver.
Gråpapir er helt supert å pakke inn i for, da er det så mange pynte muligheter.



Men litt tid er det alltid til å handle, så jeg kjøpte meg endelig min første Mano kopp.
En liten førjuls gave til meg selv. Hjertebank <3



Det ble kanskje også en lite Lysestake fra Tine K. Som passer til alle årstider :)

                                   
  - Hvor langt har dere kommet i gavekjøpet?-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...