mandag 5. desember 2011

Inspirasjon



Rydde dag. Jeg elsker å finne litt inspirasjon når jeg skal rydde. Få opp futten litt :)
Jeg begynner å bli ferdig med å innrede leiligheten, men vi venter enda på stuebordet.
Det er så utrolig vanskelig å møblere når man ha med TVen å gjøre. Jeg blir like frustrert hver gang.


           Jeg er stor motstander av at alle stuemøblene er vent mot TVen. 




I dag skal jeg prøve, å få TVen, sofan og stuebordet (som ikke ha kommet) til å samarbeide. TVen skal IKKE få bestemme.

Hentet fra google og rivieramaison.

                                -Ha en fortsatt fin mandag alle sammen.-
                       -Så får jeg rydde videre-
      




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...