lørdag 10. desember 2011

Loppe Milla








Jeg kjøpte dette bordet for noen uker siden på Fretex. Elsker den designen på bordet, spesielt benene. Super liten sak, med mange muligheter. Det kostet meg da 150,-. Billig moro! Men man må gå innom noen ganger, før man finner en skatt. Vist ikke du er heldig, det kan skje det også. Det gjelder vertfall å ha øynene åpne. hihi.


Tilbake til poenget :)

Jeg startet vertfall med å male hele bordet i en farge.

 Så la jeg et stykke tapet på overflaten.

 

Tapetene fikk jeg gratis hos Flugger, som en "tapet prøve".
Malingen hadde jeg fra før. (koster ca 150,- for 1L)
Det er ikke så veldig mye maling man bruker, på små møbler.
Så den totale kostnadd var egentlig bare 150,- for å borde, ettersom jeg hadde maling fra før.

 
            -God helg til alle sjønne bloggere der ute-

                     







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...