søndag 4. desember 2011

Ny peis vegg


Først må jeg bare beklage kvaliteten på bilde. Dette ble tatt med mobilen, da vi var å så på leiligheten før vi flyttet inn. Men tilbake til poenget. Det er ikke en peis jeg ville valgt selv, men når er den sån. Da får vi bare gjøre det beste ut av det som er. Jeg satte meg litt i tenkeboksen da jeg så den, for å finne ut hva jeg skulle gjøre her.

Peisen dominerer veldig med den hvite veggen. Så da ville jeg gjøre den litt mer diskre og lun.
Da gjorde jeg det så enkelt at jeg malte veggen mørke går. Enkelt, greit og billig. Ble veldig fornøyd med resultatet. 









              -Setter veldig stor pris på kommentarer,  litt feedback.-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...