søndag 11. desember 2011

Juletre fangst


I dag har vi hvert og fanget juletre. Det ble ikke det fineste bilde, men sånn er jo det. Det var regn hele tiden, så det var ikke så greit å ta opp kamera. Men juletrær ble det hvert fall nok av. Velg og vrak.no:)
Vi fant oss hvert fall hvert vårt mini tre, som passer perfekt i en krukke eller en kurv. Gleder meg masse til å sette pynt på treet. Jeg klarte ikke helt å bestemme meg, så tok like så godt med meg 2 stykk hjem. hihi.




På fredag fikk jeg tak i dette nydelig hjerte fra Walther & co. Passer perfekt inn i julehjemmet, men kan også brukes hele året. Hjertebank design.




Ha en fortsatt super 3 søndag i advent.
Nå jeg klar for en episode av, nissene over skog og hei.





                                  -kos og klem-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...