torsdag 29. desember 2011

2 små skatter.
























I dag startet jeg dagen med en god treningsøkt på "mølla". Fikk presset  min mor gjennom 1 mil med intervaller. Hun var ikke så veldig motivert når vi startet, men etterpå var energien og humøret på topp.

Energi avler energi.

Du får nemlig mer energi av å trene, så det vanskeligste er å ta det første skrittet.




Etter trening var det bare å hive seg rund, for da var det nok en julemiddag. Da brukte jeg litt av min tid, til å snike rundt i gamle ting. Hvor jeg fant dette tøffe postkortet og et gammelt bilde av min mor som liten. 
2 små skatter, som jeg tok med meg hjem.

Da er det bare å finne en ramme og den rette plassen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...