onsdag 28. desember 2011

Ja takk, begge deler.


Det har nå gått opp for meg, at jeg kanskje har litt for mange hobbyer.

For ca 2 år siden hadde jeg INGEN hobbyer. Nå "klager" jeg over å ha for mange. Ironisk!h

Jeg liker alle hobbyene mine like godt. Helst vil jeg drive med dem alle helt samtidig.
Kunne godt tenkt meg 8 armer noen ganger. HeHe. Men slik er det desverre ikke.

Litt av mitt problem er vel at, jeg skal være verdensmester i alle sammen.

Litt av det camilla driver med nå for tiden:


Nr 1: Sy denne puten (selv om jeg ikke helt kan sy enda)










































Nr 2: Male ferdig noen bilder jeg holder på med.





















Nr 3: Hekle ferdig dette teppe. Gammelt bilde, har kommet litt lengre nå. Heldigvis!



 




















Nr 4: Lese uleste bøker, Om det jeg elsker.

































Nr 5: Pusse opp disse møblene.
 





















Nr 6: Fullføre trenings programmene mine. I tilegg til at jeg er litt personlig trener for ei venninne.
Så det blir rundt en 7 økter på trening i uke.


- Det er full rulle, men ingen grunn til å klage. Tror nok ikke jeg er alene om dette. Men egentlig er det litt deilig også. Det er ingen ting som er verre en å ha forlite å gjøre. Masse klammer fra meg til alle lesere. Stå på.-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...