lørdag 17. desember 2011

Me familia



Dette er bilde av et bord mannen til min søster har laget.
" Jeg ønsker meg en snekker til jul "





Lørdags kos med familen.

I går hadde vi en herlig familie kveld, hos min søster.
Min pappa er her ca 1 gang i halvåret. Da sammles vår lille familie i kristiansand. 

Da måtte selvfølgelig jeg frem med kameraet. Så jeg kunne få noen interiør/ familie bilder. 




                             





 

 Bordet var dekket helt nydelig og maten smakte utsøkt. Hvis du spøre meg hva som er det beste med julen. Er det når hele familen er samlet rundt bordet. Det kan ikke måles med noe(blir en smule sentimental her men). Men det er faktisk ikke noe i denne verden, som kan måles med akkurat det.













Lev godt, spis godt.


Knips jule inn. 

Måtte få med litt interiør her også. To nydelig jule inspirerte fat og en kjempe fin lykt.  




          









 Elsker dette bilde. Blir glad bare av å se på det (hjertbank).





Har alltid vært fasinert over, den tøffe broen i gangen. En kreativ og morsom løsning.


ME FAMILIA




 "Et bilde sier mere en 1000 ord"



























Så må jeg jo nesten få med meg, det nye familiemedlemmet Kaia.





-Ønsker alle en fantastisk førjulstid, med familie og venner.-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...