lørdag 26. november 2011

Stol til en liten prisesse

                             
                                     Dukkestolen


      I dag har jeg jobbet med et lite prøveprosjekt. Vet ikke om det ble noe suksess. Kjøpe denne stolen i en brukt bruktbutikk (en liten loppestol). Den var rød når jeg kjøpte den, nå har jeg gitt den noen strøk med lilla farge. En søt jentefarge syntes nå jeg. Den ble stående en stund, uten at jeg viste hva jeg skulle gjøre med den. Planen var å gi den i julegave til en søt kollega på jobb, men vi får se. Det er som sagt bare et lite prøveprosjekt. Gir ikke bort noe jeg ikke er 100 % fornøyd med. Nå har jeg gitt den en liten runde med tapet. Etter det stemplet jeg på noen bokstaver. Det er seriøst vanskeligere å jobbe med små møbler, en med en voksen stol, mye mer dill. 



Hadde satt pris på noen tilbakemeldinger, om hva jeg eventuelt kan endre?

Eller om den er fin som den er?

Det hjelper alltid med noen smarte tips.
                                                     
                                                        

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...