mandag 28. november 2011

Natur på resept




 PUSTEROM


Nå er julebloggen i full gang og vi går inn i en koselig, men hektisk periode.

Jeg er en av de som sverger til "bevegelse på resept". Har jeg en hektisk dag, mye å tenke på. Hode spinner og spinner. Man kan bare kjenne at hodet blir tyngre og tyngre. Tror nok ikke jeg er den eneste som føler dette. Da er det ingen ting som hjelper mere en å ta seg en tur ut. Det trenger ikke verre mere en 5 min, 10 min, 20 min. Bare å komme seg ut litt hjelpe utrolig masse. Kom deg ut trekk litt frisk pust og ro ned sinnet litt. Kanskje du er heldig, så finner du også litt inspirasjon når du går deg en tur.

Noen kan kanskje si til, at det har jeg ikke tid til. Men ALLE har tid til å ta seg 5 min, til å trekke litt litt luft.

  




         Kanskje du også finne noen gode interiør materialer når.














                       Ha en fortsatt god mandag :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...