tirsdag 29. november 2011

Knust


           www.rivieramaisonshop.nl

Riviera Maison

Jeg har i lang tid ønsket med noen Riviera Marison vin glass. Så endelig en dag hadde jeg spart nok til, å trykke på "bestill knappen". 4 glass kom hjem i posten, å gjett om jeg var glad. De er så utrolig flotte å se på, har bare brukt dem til pynt til nå.



Etter å ha hatt dem på bordet i ca 2 uker, klarer jeg å knuse det ene glasset. Det skulle ikke være mulig! Tror ikke man finner noen som sier ordet "ojsand" mer en meg. Hadde jeg fått en 10er for vær gang jeg sa det ordet, hadde jeg vært rik. Hvertfall rik nok til å bestille 4 ny. For selvfølgelig sendes de bare i pakker på 4. 
  
- Noen tips her? Hvor jeg kan få tak i bare 1 nytt glass?-







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...