lørdag 26. november 2011

MiDesign-salg


 Starten på MiDesign


 I går startet vi utformingen av MiDesign-salg. Jeg har lenge hatt lyst til å starte en salgsblogg, hvor jeg kan legge ut bildene mine og eventuelle andre ting jeg lager.
Ikke så lett å finne ut av hvordan man vil ha det, når det er så utrolig mange fine blogger der ute.
Men vi fikk nå laget en side tilslutt. Ble veldig fornøyd med det endelige resultatet.



  
Jobbet iherdig med photoshop. Noe jeg ikke er så veldig dyktig på. Men det kom seg etter en stund. Ca kl 03:00 pakket vi sammen og bestemte oss for at siden var ferdig. Håper dere like den like mye som meg:)







            

Kos med mykpus
 Det er alltid litt tid til å kose med pys :) 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...