tirsdag 22. november 2011

Kunst med ord


Freedom

Jeg laget dette bilde, etter at jeg hadde vært syk i ca 1 år.
Det var ordene i teksten som snakket til meg.
Etter å ha gjemt seg under dyna, i så lang tid. Forsto jeg at det var bare meg som kunne hjelpe meg. Jeg måtte slutte å være redd.

Det er kun din egen frykt, som stopper deg i å være fri







 Hvis du har en fortid som plager og besværer deg, så glem den. Tenk deg en NY HISTORIE for ditt liv, og tro på den. Konstentrer deg bare om de stundene da du oppnådde det du vil og den kraften vil hjelpe deg til å oppnå det du vil.



I bilder jeg lager bruker jeg veldig mye ord og setninger med mening. I håp om at også andre kan bli inspirert av bildene mine. Ta det med seg i dagene som kommer og dagene som går.

" et bilde kan si mer en 1000 ord, men gode ord kan du ta med deg videre "

- noen som har noen inspirerende ord eller uttrykk, så er det bare å legge igjen en kommentar. Så kanskje det ender opp på et lerret. -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...