onsdag 30. november 2011

Adventstake




1-2-3 adventstake

I dag fikk jeg endelig laget med en adventstake, en smule på etterskudd men.
Har ikke vært 100% sikker på hvordan jeg ville ha den. Det er jo så UTROLIG mange flotte ideer der ute. Men en ting var klart den måtte ha kubbelys.Var så utrolig lei av at lysene brant ned med en gang. 

Du trenger:

- En kasse.

- En sjablong med bokstaver.

- Noen kvister, etter eget ønske.

- 4 kubbelys.

- 1-2-3-4 tall (som du liker).

 Veldig enkelt og greit. Håper dere liker det, det gjør hvertfall jeg :)






Her er et bilde av min tidligere adventstake. Den har fått plass i vinduet, så nå har jeg 2  (hihi).
Denne har har jeg hatt i ca 4-5 år nå. Men har ikke helt klart å sette den bort enda.





                   -Ha en fortsatt nydelig advents tid-






1 kommentar:

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...