tirsdag 10. januar 2012

Ny Loppestol

I dag har jeg vært litt på loppe handel. Har alltid hatt lyst til å trekke om en gammel stol. 
Så nå føler jeg meg litt på dypt vann, hehe. Camilla driver med ting hun IKKE kan. 
 Stolen kostet meg 40,- så det er verdt et forsøk vertfall. Da jeg så stolen var jeg skrå sikker på at den hadde et preg av 70 talls design. Men trekke stemte ikke helt med 70 tallet.



Som du ser her er det ikke annet en selve designet som tyder på 70tallet. Trekkes ser mer ut til å være fra 80-90 tallet. Med gammel roa og mint gønne toner. Men til min store overraskelse viste det seg faktisk at den hadde vært trukket om før. For under det "nye" stoffet, var det gode gamle 70 tallet gjemt bort.


























Her har vi et stoff som vi mer kan forbinne med et 70 talls stoff. Den grønn gule fargen blandet med brun.
Så nå har jeg en utrolig tøff design stol, som kanskje får se dagens lys igjen. Vi får se hva jeg klarer å utføre.
Ha en fortsatt nydelig tirsdags kveld :) Gjerne send meg noen tips om møbeltapetsering.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...