tirsdag 3. januar 2012

























I går brukte jeg store deler av min dag, til å pakke bort julepynten.
Det var egentlig nok så deilig, følte meg litt ferdig med julen nå. Så var det også herlig, å kunne pynte med litt ny "vinter pynt". Fylte opp krukkene mine med masse lerkekvister og svimbler.


      
Har også fått tak i en søtt ramme til barne bilde av min mor. Passet perfekt ved siden av HOME bokstavene mine. Det er deilig å ikke ha så mye dill i leiligheten lengre. Litt mer plass til å puste på, hihi.



























Det er ikke så lett å ta bilder på vinterstid. Skulle ønske jeg hadde en bedre blitz på dager som dette.
Alle bildene blir så mørke! Men, men det er vel ikke så mye å gjør med det. Tar en sjanse å legger dem ut likevel.





- Noene flere en meg som har ryddet bort julepynten?-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

- Elsker kommentarer-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...